Un nou concept de spectacol-atelier

Vineri pe 20 iulie la JoinPoint (gazduit de Lente cafe ) am testat cu spectacolul ”Io te-am facut, io te omor. Calatorie in timp si spatiu” daca un text scris pe o poveste personala poate declansa si in spectatori dorinta de a povesti/scrie despre experientele lor. Intre timp am pus si pe mail cateva intrebari la care am primit raspunsuri foarte rapid. Iata o parte din ce am strans cu ocazia acestui eveniment. In cateva zile vom incarca textele complete, ne-am apucat de transcris, dar din entusiazm am zis sa impartasim deja cateva fragmente din ce am primit pe mail.

Suntem uimiti si extrem de bucurosi de usurinta si disponibilitatea oamenilor de a-si impartasi povestile, reactia foarte frumoasa a publicului la spectacolul de vineri ne-a dovedit inca o data ca nu facem degeaba ce facem.

Nu uitati ca inscrierile pentru grupa urmatoare sunt deschise pana pe 5 august. Detalii aici

Iata si o coloana sonora cu care sa va delectati in timp ce cititi, lucrata pe sunetele/melodiile propuse de cei care au contribuit la poveste . Sound mastered by bogdan marcu . Se poate asculta aici



Leave a comment